Kiemelt termékek
Borok
Pezsgők
Párlatok
Kávék
Csokik
Olajok, Öntetek
Teák
Sörök
Kiegészítők
 

Vásárlási feltételek

Az alábbiakban összefoglaljuk a Finesse.hu webáruházának vásárlási feltételeit. Amennyiben további kérdésed van, nézd át a Gyakori kérdések menüpontot, ha pedig még itt sem kapsz választ problémádra, hívd Ügyfélszolgálatunkat a +36 1 299 0199 számon.

1. Regisztráció

A Finesse.hu webáruházának megtekintéséhez, a termékek közötti böngészéshez nem szükséges regisztráció.

Amennyiben bármilyen tételt megrendelnél, már regisztrálnod kell magad, itt az oldalon, a regisztrációs ablakban. A regisztráció során meg kell adnod nevedet, számlázási címedet, e-mail címedet és telefonszámodat. Ezen adatok megadása a rendelés teljesítéséhez szükségesek. Adataidat bármikor módosíthatod, de a kiszállítást mindig az éppen érvényes adataiddal kíséreljük meg, és az adatokban közben beállt változásokért Te felelsz. Fontos: a szállítási címet nem kérjük ekkor, mert sűrűn változhat. A szállítási címet minden megrendeléskor külön kell megadnod a megrendeléssel egy időben. Fontos: egy rendelést csak egy szállítási címre teljesítünk.

Személyes adataidat bizalmasan kezeljük, azt kizárólag e weboldallal összefüggésben használjuk, harmadik személy részére semmilyen információt nem szolgáltatunk ki. Amennyiben regisztrációdat törlöd, adataidat mi is töröljük adatbázisunkból.

Személyes adataid megadása mellett meg kell adnod választott felhasználónevedet (ez lehet becenév, vagy bármi más is) és az általad választott jelszót is. Amikor kitöltötted az összes szükséges rovatot, nyomd meg a Regisztráció gombot. A rendszer hamarosan egy e-mailt küld Neked, melyben megerősítjük a felhasználónevet és a jelszót, majd egy linkre kattintva aktiválhatod a regisztrációt.


2. Árak, kedvezmények

A webáruházban feltüntetett árak bruttó kiskereskedelmi árak, vagyis az ÁFÁ-t tartalmazzák, azokra semmilyen addicionális felár nem kerül a szállítási költségeken kívül (lásd Szállítás és Fizetés menüpont).

A Finesse.hu egyedülálló kedvezményrendszert biztosít a vásárlóknak. Aki kívülállóként néz az oldalra, egyféle árat lát csak, ezek a polcárak. Ha viszont regisztrálsz oldalunkon, azonnal 4% induló kedvezményt kapsz. Ha pedig vásárolsz, akkor minden egyes tétel hozzáadásával növekszik a kedvezményed, és ezt követni is tudod a jobb felső sarokban. A számláló algoritmusát természetesen nem áruljuk el, de nyilván a vásárlás nagyságával és időbeliségével függ össze. Vagyis érdemes sűrűn és sokat vásárolni, annál nagyobb lesz a kedvezmény: a rendszer megjegyzi korábbi vásárlásaidat, és összegzi azokat. Természetesen, ha sokáig nem vásárolsz, a kedvezmény visszaesik, visszaeshet.

3. A vásárlás menete

- Amennyiben első alkalommal vásárolsz, regisztrálj!
- Lépj be az oldalra felhasználóneveddel és jelszavaddal.
- Válaszd ki a termékeket, és egymás után helyezd őket a kosárba. Figyelem! Ha az áru terméklapján az a felirat szerepel, hogy Csak rendelésre, akkor a kiszállítási idő több nappal is hosszabb lehet!
- Ha mindent kiválasztottál, lépj tovább a Megrendelőlapra.
- A Megrendelőlapon add meg az összes ott megkívánt adatot, válassz szállítási és fizetési módot, majd nyilatkozz a vásárlási feltételek elfogadásáról és az életkorodról.
- Ha minden kész, kattints a Megrendelem feliratú gombra.
- Hamarosan kapsz egy e-mailt, amiben megtalálható a rendelésed összes adata és a rendelésszám is. Munkatársunk mindenképpen jelentkezik nálad azok után, hogy ellenőrizte az összes áru meglétét. Ha valamit nem tudunk biztosítani, akkor azt közösen módosítjátok. Amennyiben a rendelés végleges, felhívást kapsz a fizetésre, akár bankkártyás, akár utalásos az. Fontos: Csak akkor kapod meg következő rendelésedkor az egyéni kedvezményt, ha ezt a rendelésedet már kifizetted.

Ha bármilyen kérdésed lenne, hívd a +36 1 299 0199-es számot, Ügyfélszolgálatunk szívesen áll a rendelkezésedre.


4. Szállítási és fizetési feltételek

Lásd a megfelelő menüpontban. Klikk ide...


5. Reklamáció

Amennyiben a vásárolt termékekkel kapcsolatban bármilyen kifogásod van, kérjük, hogy a lehető legrövidebb időn belül jelezd a Finesse.hu ügyfélszolgálatának telefonon. Jogos reklamáció esetén (pl. nem azt kaptad, amit rendeltél, nem annyit, stb.) minden költségedet megtérítünk, illetve amennyiben rendelésedet fenntartod, azt saját költségünkön kiszállítjuk.

Ha bármilyen egyéb kérdésed, észrevételed, vagy problémád merül fel, kérünk hívd Ügyfélszolgálatunkat, vagy írj e-mailt:

T.: +36 1 299 0199, H-P 11.00-18.00
E-mail: bolt@finesse.hu

6. Elállás

A szerződéstől, az áru átvételétől számított 8 munkanapon belül indokolás nélkül elállhatsz, amennyiben az árut és csomagot bontatlanul, újra-eladható állapotban vissza tudod szolgáltatni. Az áru ellenértékét és a szállítási díjat ez esetben legkésőbb 30 napon belül visszafizetjük. Az áru visszaszállításának költségét ebben az esetben neked kell viselni.

7. Felügyeleti szerveink

A Finesse.hu webshopjának üzemeltetője:

Mountner & Pitman Kft.
Székhely: 1237 Budapest, Hrivnák Pál u. 154.
Bolt: 1081 Budapest, Kenyérmező u. 6.
Kiskereskedelmi engedély: 1530/2010,
Kiállító: Budapest Józsefváros Polgármesteri Hivatal

Amennyiben panaszod van, és velünk nem tudod megoldani, Budapest Józsefváros Polgármesteri Hivatal jegyzőjéhez, illetve a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhatsz.



 
REGISZTRÁCIÓ
BEJELENTKEZÉS



   EMLÉKEZZ RÁM
A kosár tartalma
(listaáron):

A kosár üres
Hirdetések

© Minden jog fenntartva | KAPCSOLAT