Kiemelt termékek
Borok
Pezsgők
Párlatok
Kávék
Csokik
Olajok, Öntetek
Teák
Sörök
Kiegészítők
 

Gyakori kérdések

Ezen a helyen a leggyakrabban felvetődő kérdéseket válaszoljuk meg. Ha még ezek után is van kérdésed, keresd Ügyfélszolgálatunkat!

Kérdés: Be kell-e jelentkeznem előre ha rendelni szeretnék?
Válasz: Nem kell, elég akkor, mikor a rendelésedet már összeállítottad. Sőt, ha még nem is regisztráltál, azután hogy megtetted, még mindig folytathatod megrendelésedet, a rendszer a kosár tartalmát is megjegyzi.

Kérdés: Miért van az, hogy árurendelés közben magasabb kedvezmény százalékot mutat a rendszer, mint mikor akár csak pár perccel a rendelés leadása után visszatérek az oldalra?
Válasz: Rendelés közben kedvezményedet a rendszer a listaárak alapján számolja. Viszont miután leadtad a rendelésedet, vásárlási történetedbe már a kedvezményekkel csökkentett érték kerül be. Emiatt néhány tizedszázalékot visszaesik a következő időszakra átvihető kedvezményed.

Kérdés: A futár este 6 óra után ér hozzám, majd észreveszem, hogy az egyik bort tévesen kaptam meg, nem az jött, amit rendeltem. El tudom-e érni még az ügyfélszolgálatot?
Válasz: Sajnos nem. A Finesse.hu Borkereskedés Ügyfélszolgálata munkanapokon 11 és 18 óra között üzemel. Várd meg a másnap 11 órát (ha ez pénteken történt, akkor a hétfőt) és munkatársunk szívesen fog segíteni. A nem tévesen küldött borokat nyugodtan idd meg, csak a hibásan küldöttet hagyd meg mindenképpen, azt amit cserélni kell.

Kérdés: Megváltozott a számlázási címem. Mit tegyek?
Válasz: Jelentkezz be. A bal felső sarokban a rendszer kiírja a nevedet. Mellette találsz egy gombot Adatmódosítás felirattal. Kattints rá, és változtasd meg az adataidat.

Kérdés: 41 éves vagyok, bort rendelek, de napközben csak 14 éves fiam van otthon. Átveheti-e az árut?
Válasz: Sajnos nem. Csak 18 éven felüli személynek adhatja át a futár az árut.

 
REGISZTRÁCIÓ
BEJELENTKEZÉS



   EMLÉKEZZ RÁM
A kosár tartalma
(listaáron):

A kosár üres
Hirdetések

© Minden jog fenntartva | KAPCSOLAT